Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 98 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingového plánu
Kovář, Jan ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je marketingový plán pro české zastoupení Ford Motor Company. Zabývá se upevněním pozice modelu Mondeo vůči konkurenci ve střední třídě vozů a zvýšením jeho prodejů. Pojednává o podmínkách značné konkurence a tlaků na stále vyšší standard vozidel.
Konkurenční strategie vybrané firmy
Kazimírová, Barbora ; Grolíková, Lenka (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem konkurenční strategie firmy. Na základě analýzy okolního a vnitřního prostředí vybrané firmy vznikne několik návrhů možných strategií. Z těchto strategií je vybrána jedna optimální strategie, která je následně prohlášena za podnikovou strategii.
Marketingový mix společnosti Alcon
Svobodová, Jana ; Dvořáková, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je rozbor společnosti Alcon Pharmaceuticals Czech Republic s.r.o., zabývající se prodejem a výrobou přípravků pro oční péči, na základě marketingového mixu. Mým cílem je pomoci zkvalitnit péči o stávající zákazníky a najít nejvhodnější kombinaci prostředků, které povedou k získání klientů zcela nových. Ve své práci se zaměřuji převážně na divizi CLC (Contact Lenses Care).
Využití nástrojů projektového managementu v praxi
Farkašová, Nela ; Nitranová, Nikola (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku využití nástrojů projektového managementu ve společnosti PENERINI s.r.o. V první časti své bakalářské práce se zaměřuji na teoretickou část. Druhá část se zabývá analýzou současného stavu společnosti PENERINI s.r.o. V závěru je obsažen vlastní návrh na řešení projektu za pomoci využití prvku projektového managementu.
Realizace podnikatelského záměru ve stavebnictví
Pech, Jiří ; Jabulka, Vladimír (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Hlavní motivací podnikání je tvorba zisku. Pro tvorbu zisku je potřeba mít podnikatelský záměr. Abychom měli úspěšný podnikatelský záměr, musíme jej správně připravit a poté řídit. Celá práce je zaměřená na tvorbu, uvedení na trh a řízení podnikatelského záměru. Na začátku je úvod do prostředí a následně je vše znázorněno na konkrétním případě. Cílem je ukázat, jak postupovat při tvorbě podnikatelského záměru, jaká úskalí mohou nastat a především, jak ze složité situace udělat výhodu.
Řízení nákladů ve stavebním podniku
Pech, Jiří ; Jabulka, Vladimír (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Hlavní motivací podnikání je tvorba zisku. Pro tvorbu zisku je potřeba postupovat v tvorbě ceny od nákladů. Abychom mohli mít prosperující stavební podnik, musíme náklady řídit a mít je pod kontrolou. Celá práce je zaměřená na řízení nákladů. Na začátku je úvod do prostředí a následně je vše znázorněno na jedné z největších českých tavebních společností. Cílem je prokázat důležitost řízení nákladu při tvorbě zisku a možnost i v těžkém období dosáhnout růstu společnosti.
Návrh strategie pro zlepšení konkurenceschopnosti podniku
Chvojková, Lucie ; Ubík, Stanislav (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce charakterizuje, analyzuje a hodnotí současnou situaci firmy KERAVIT, spol. s r.o. Práce obsahuje teoretická východiska, analýzu společnosti a doporučení vedoucí v rámci navržené strategie ke stanoveným cílům tak, aby byla zlepšena konkurenceschopnost firmy.
Návrh na posílení konkurenceschopnosti podniku První KEY-STAV, a.s.
Mičková, Lucie ; Novotná, Leona (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
MIČKOVÁ, L. Návrh na posílení konkurenceschopnosti podniku První KEY-STAV, a.s. . Brno: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2009. 97 s. Vedoucí bakalářské práce Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. Předmětem této bakalářské práce, která je zaměřena na téma konkurenceschopnosti, je charakteristika, analýza a hodnocení současné tržní situace společnosti První KEY-STAV, a.s., zabývající se stavebnictvím. Práce obsahuje teoretická východiska, analýzu společnosti, konkrétně interní a externí analýzy, SWOT analýzu a finanční analýzu, dále obsahuje doporučení a návody, která vedou v rámci navržené strategie ke stanoveným cílům tak, aby byla zlepšena konkurenceschopnost společnosti.
Marketingová strategie v ICT společnosti
Heža, Stanislav ; Zavadil, Zbyněk (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie firmy. K tomu potřebuje zhodnotit informace o obecném prostředí, trhu a konkurenci. Na základě předpokladů dalšího vývoje oborového prostředí navrhuje možné varianty použití marketingových strategií a jejich komunikačních prostředků. Na základě historických zkušeností je spočítán i předpoklad ekonomického dopadu návrhu na hospodaření firmy.
Využití nástrojů projektového managementu v praxi
Sadílková, Zuzana ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá projektem ve firmě Continental Automotive Czech Republic s.r.o., konkrétně v závodu Horní Adršpach. Tento závod vyrábí ostřikovací systémy do automobilů. Má závěrečná práce je rozdělena to tří částí. V teoretické části je popsán postup při realizaci projektu, v praktické části je potom tento postup uplatněn na konkrétním projektu. Ve třetí části je uveden návrh na zlepšení situace v případě realizace projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 98 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.